Dostava robe

Dostavu vršimo na cijelom teritoriju Republike Hrvatske. Uglavnom se vrši dostavnim službama s kojima imamo ugovor o suradnji a rokovi dostave su obično 24 - 48 sati od autorizacije narudžbe i/ili uplate po ponudi. U nastavku se možete detaljnije informirati vezano za dostavu, preuzimanje i povrat naručene robe.


1. Osobno preuzimanje robe naručene preko internet trgovine - naručenu robu preko internet trgovine možete preuzeti osobno na adresama:
 - Duga ulica 10, 32100 Vinkovci od ponedjeljka do petka od 8:00-20:00 ili subotom od 8:00 do 13:00 sati. 
 - Veliki Kraj 72, Županja 32270 od ponedjeljka do petka od 9:00-16:00 ili subotom od 8:00 do 13:00 sati. 
 - Trg Slobode 33, Beli Manastir 31300 od ponedjeljka do petka od 9:00-16:00 ili subotom od 8:00 do 13:00 sati. 
 -  Maksimilijana Benkovića 8, Nova Gradiška 35400 od ponedjeljka do petka od 9:00-19:00 ili subotom od 8:00 do 13:00 sati. 

 Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite da li je roba spremna za preuzimanje pozivom na broj telefona 032/332-123 ili 0911700019. Ovisno o načinu uplate (internet bankarstvo, hub uplatnica u banci...), ponekad je potrebno više od 24 sata da vaša uplata bude vidljiva na našem žiro-računu. Robu možemo isporučiti tek po primitku uplate na naš žiro-račun. Roba se  može i naručiti preko internet trgovine a platiti prilikom preuzimanja.

 2. Dostava robe na udaljene lokacije - dostavu robe na cijelom teritoriju Republike Hrvatske organiziramo pomoću dostavnih službi ili ugovorenim kombi prijevozom (ako se radi o većoj količini robe). Koristimo usluge dostavnih službi OVERSEAS i HP Ekspres a uobičajeni rok isporuke robe je 24 sata od trenutka slanja paketa. Rok isporuke za otoke je 24 - 72 sata; veći otoci mogu dobiti robu i u roku 24 sata jer se paketi dostavljaju svaki dan, dok se udaljenijim i manjim otocima roba dostavlja 2 puta tjedno.

 Dostavne službe dostavljaju naručenu robu na adresu kupca od ponedjeljka do petka u vremenu od 8,00 - 17,00 sati. Subotom i nedjeljom dostavne službe ne isporučuju robu. Ukoliko živite u zgradi, dostavljač ima obvezu dostaviti vam robu do ulaza zgrade ali ne i na kat na kojem se nalazi vaš stan. Ako dostavljač ne pronađe nikoga na naznačenoj adresi, ostavit će obavijest o prispjeću pošiljke ili će vas kontaktirati telefonski za dogovor o naknadnoj isporuci pošiljke. Drugi pokušaj dostave robe na vašu adresu je besplatan.

 Ako niti prilikom drugog pokušaja dostavljač ne pronađe nikoga na navedenoj adresi, pošiljka će biti vraćena u naše skladište. Nakon toga kontaktirat ćemo vas da li želite da ponovimo slanje pošiljke na vašu adresu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje dodatno u iznosu propisanom po cjeniku dostavne službe. Ako je kupac imao besplatnu dostavu, ponovljena dostava se isto naplaćuje prema važećem cjeniku dostavne službe.

 Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Ako je paket ispravan, kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Isto tako, kupac je dužan odmah usporediti sadržaj pošiljke (vrstu i količinu dostavljenih artikala) s računom, te ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, odmah kontaktirati nas kako bi što prije uklonili nedostatke.

3. Cjenik dostave robe na udaljene lokacije (pomoću dostavnih službi) - postoje različiti cjenici dostave robe za maloprodajnu internet trgovinu

     Cjenik dostave robe za maloprodajne kupce (maloprodajna internet trgovina):

Za iznos kupnje ispod 2000,00 kuna (s PDV-om) obračunava se jedinstven trošak dostave od 30,00 kuna.

Za iznos kupnje iznad 2000,00 kuna (s PDV-om) dostava je besplatna.

Ukoliko se kupac odluči na plaćanje naručene robe pouzećem (plaćanje na licu mjesta dostavljaču),  zaračunava se naknada otkupnine od 6,00 kuna.

Za određenu robu iz našeg prodajnog asortimana mogu biti obračunati dodatni troškovi dostave. Riječ je o robi velike težine i relativno niske cijene. U ovom slučaju će vam na ponudi biti iskazana stavka "dodatni troškovi dostave".

 4Povrat robe - ukoliko iz nekog razloga želite vratiti naručenu robu, molimo da se pridržavate dolje navedenih uputa. Razlikujemo tri vrste povrata robe:

            a) provrat robe zbog vanjskog oštećenja paketa

            b) povrat robe zbog neispravno isporučene narudžbe

            c) povrat robe prema Zakonu o zaštiti potrošača

a) Povrat robe zbog vanjskog oštećenja paketa - ako su vidljivi znakovi vanjskog oštećenja paketa i ako smatrate da je zbog toga oštećen sadržaj paketa (tj. naručena roba), takav paket treba odmah reklamirati dostavljaču i odbiti zaprimiti paket. Ovo je bitno zato što reklamacijski zapisnik koji ćete potpisati upućuje da je paket oštećen u transportu, što znači da će dostavna služba morati nadoknaditi troškove dostave prodavatelju. Ukoliko se ovakav slučaj dogodi, molimo da i nas odmah obavijestite o tome na email bostel@a1net.hr . U email-u navedite svoje kontakt podatke, te broj narudžbe ili računa na temelju kojeg je dostavljena roba. Mi ćemo u što kraćem roku kontaktirati dostavnu službu a vama poslati novu pošiljku s naručenom robom.

 b) Povrat robe zbog neispravno isporučene narudžbe - nakon zaprimanja paketa od djelatnika dostavne službe molimo da odmah usporedite sadržaj pošiljke (vrstu i količinu dostavljenih artikala) s računom. Ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan artikl, molimo da odmah pošaljete dopis na e-mail: bostel@a1net.hr


c) povrat robe prema Zakonu o zaštiti potrošača - temeljem članka 72. (NN 41/14 i 110/15), kupac ima pravo povrata robe u roku od 14 dana od datuma zaprimanja robe. Za više informacija o povratu robe temeljem ovog zakona, pogledajte opće uvjete poslovanja. U ovom slučaju, kupac se obvezuje bez odgađanja izvršiti povrat robe o svom trošku dostave a prodavatelj se obvezuje po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava na račun kupca. Sukladno članku 77. Zakona o zaštiti potrošača, kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Pod rukovanjem proizvodom misli se na promjene na ambalaži proizvoda, te promjene na proizvodu koji su nastali njegovim korištenjem.

Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava. U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), BOSTEL d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.

6. Postotak umanjenja iznosa povrata novčanih sredstava, s obzirom na stanje vraćenog proizvoda -

BOSTEL d.o.o. utvrđuje postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda